Skip to the content

FØR ORDREN

Spørgsmål & svar før booking

UNDER ORDREN

Spørgsmål & svar ved igangværende ordre

EFTER ORDREN

Spørgsmål & svar efter modtagelse af billeder

FAQ EFTER ORDREN

Når billederne er klar, vil du modtage en e-mail indeholdende link og faktura.
Billederne leveres på vores Dropbox-server og kan downloades eller tilføjes til egen Dropbox-mappe, såfremt man har en konto på Dropbox.

Kontakt os for alternative leveringsmuligheder, hvis du ikke kan modtage Dropbox links.

Som udgangspunkt sender vi en betalingsmail, når ordren er klar. Der kan betales med følgende kort: 

Når betalingen er gennemført, sender vores system automatisk et link til download af billederne. 

Vi kan yderligere tilbyde kreditaftale med efterkravsbetaling, som dog forudsætter positiv kreditgodkendelse.
Der opkræves et administrationsgebyr på kr. 39,- pr. faktura ved efterkravsbetaling.

Eventuelle rettelser til billederne skal helst angives som kommentar i Dropbox, alternativt kan du sende en reklamationsmail til info@trendshots.dk
Rettelser eller ændringer skal fremsiges inden 8 dage og forventes udført indenfor 12 timer efter modtagelse. Hvis ordren kræver om-fotografering, vil vi kontakte jer ifm. dette.

BEMÆRK: Vi retter eller omfotograferer ikke billeder uden beregning, hvis instruktionerne ikke er tydeligt angivet i bookingen og/eller i forbindelse med ordren og skal selvfølgelig ligge indenfor den kvalitetskategori der er valgt.

Vi har kvalitets- og tilfredsgaranti på alle vores billeder. Dette betyder, at vi altid retter eventuelle fejl og mangler uden beregning, indtil billederne er godkendt.
Derudover garanterer vi, at vi kan matche alle priser og opgaver i tilsvarende kvaliteter. 

Vi har en produktionsgang og kvalitetskontrol som er unik, og vi kan derfor altid levere markedets hurtigste service og bedste kvalitet til konkurrencedygtige priser.
Vi garanterer altid samme kvalitet igen og igen - det kalder vi tilfredshedsgaranti.

Vi returnerer normalt produkterne 2 hverdage efter billederne er leveret.
Herved kan vi udføre eventuelle rettelser, mens vi har produkterne i studierne.

Vi kan efter ønske returnere produkterne med det samme efter afsluttet fotografering.

Ved returnering vil I modtage information og evt. trackingnummer for pakketransport når produkter afsendes.

Er der ved booking ikke bestilt afhentning eller returnering af produkterne, forventes det at kunden selv er ansvarlig for afhentning.

Kontakt os hvis der ønskes returnering, der ikke er booket.
Der opkræves et returneringsgebyr på kr. 100,- ekskl. moms for BUDGET-ordrer eller ordrer på under 10 produkter.